Redogörelse 1

Igår var det som sagt en mycket händelserik dag. Klippte mig, åt lunch/frukost, handlade balkongmöbler till Jennie, städade balkongen och studentfest.

Just ja, den där balkongen som vi var utelåsta på. Hahaha! Vi höll på att skrubba väggarna så jag stängde dörren för att vattnet inte skulle gå in i lägenheten. Då går dörren i baklås. Så där stod jag och Jennie på balkongen i gassande solsken. Jag skulle vara på studentfest klockan fem, Jennie hade tvättid och Love slutade jobba klockan fyra halv fem. Självklart försökte Jennie övertala mig att hoppa ner och springa bort till Love och hämta nykeln, meeeen det är högt och jag hade bara bikini på mig, så nej jag var inte så sugen. Byggarna mittemot hade i alla fall fått sig ett gott skratt. När vi ett upp så hörde vi dörren och in kom Love. Jag kan lova att han fick sig många kramar :)

Skriver mer om studentfesten sen. Det jag minns det andra kan vi strunta i. Forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0