Midsommar

Igår firades midsommarafton hemma hos Louise. Jag kom dit vid fyra tiden. Vi var hela åtta personer, kan tyckas vara lite men det var faktiskt alldeles lagom. Tyckte att vi fick upp ett ganska bra tempo på allt - grillen, drickandet och dansandet. 

Till mat åt jag potatissallad, flintastek och sallad. Sen efter någon timme åkte jordgubbarna fram, något som var mycket, mycket uppskattat, haha!

   


Vid tio i ett (kanske inte så lönt, men ändå, haha) begav jag och Maja oss ner i stan för att checka läget, träffade Kajsa, Andreas och Zebastian. Efter det blev det en runda till Oliver's, sen körde Macki (med sällskap av Håkan) oss till Tornet. Alltid lika uppskattat! :)

Idag har jag bara slappat. Har dock kört min alldeles första runda med bilen själv :P Haha! Underbart!

Imorgon bitti ska man åka upp till Kalmar för sista gången för att tömma lägenheten och städa. Hurray!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0