Helgen

I fredes var jag helt slut. Åkte trots det in till Maja för lite grillning, sen körde Brodden mig hem :)

Igår var jag först hos mormor och målade lite, sen åkte jag in till stan för att fiska med Anton. Vi åkte ut på havet, men halvvägs till Ven tyckte vi inte att det kändes lönt eftersom det blåste på mer och mer. Så vi (Anton) vände tillbaka till Gråen och vi gick iland och höll Bengt sällskap.

Efter några timmar där inne åkte vi till fastlandet igen och gick hem till Anton. På vägen fick han flipp och hittade på en historia om mig - Fattiglappen. Han frågade nämligen om jag hade fem kronor på mig, men nej det hade jag inte. Så kom jag på att jag hade fem kronor ändå - i pantflaskor. Och det gick han loss på, hittade på att jag gick runt på torget på söndagsmorgnar och tog tomburkar och att jag gick på BoIS-matcher för flaskornas skull osv. Hahah! Så trög :P

Möttes av världens sötaste hund och världens underbaraste Kajsa i dörren när vi kom! Skämdes som faaan när jag gick in, haha! Men vafan bara att stå för vad jag åstadkommit :P Hahah!

Hade en riktigt rolig dag måste jag säga. Har saknat det som fan.

Idag har jag varit ute i Tullstorp och hjälpt mamma med en blomma, sen har jag bara varit borta i mormors hus och målat klart i garaget. Nu är det riktigt snyggt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0