Gårdagen, haha!

Igår var jag på 20-års kalas hemma hos Brodden. Skit god mat och trevligt folk! Jag var dock nykter eftersom jag skulle köra, höhö!

Någon som inte alls var nykter var Brodden. Fy faaan va full han var :P Han och Sofhie drack lika mycket men hon var lullig medan han var redlös, hahaha! Han kunde knappt gå, prata eller ens sitta rakt :P Sen ska jag väl erkänna att han var en aning pinsam, speciellt när han sjöng på Speakers, haha! Men det var troligtvis för att jag inte var påverkad som Sofhie och Emma sa, haha!

När vi hade lämnat Emma, träffade vi Mattias och där stod vi ett tag och pratade. Sjukt kul :D Sofhie försökte få Brodden att bli en aning nyktrare, men, haha, ja det gick väl sådär :P Efter ett tag så körde vi hem mot Häljarp och Brodden fick både hjälp ut ur bilen och hjälp in i huset, haha!

Tack för en sjukt rolig kväll, haha!


Jag undrar hur han mår idag..

Kommentarer
Postat av: Brodden

Sjöng jag :|?

Haha tack själv, har lite minnesluckor dock men det jag kommer ihåg var najs iaf :D! Haha



Och idag mår han INTE bra...... xD

2008-06-29 @ 15:48:28
Postat av: Sofhie

haha... kul kul kul...

2008-06-29 @ 22:48:45
URL: http://bloggis.se/sofaje
Postat av: Theuer

Vad stolt du måste vara, att du får köra.

Förresten, jag har fått nys om en film (A) Muhaha hostyoutubehost

2008-06-29 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0