Fredagen den 13

Igår var det ju studenten i Landskrona/Svalöv/Kävlinge. Studentfirandet började på Rådhustorget vid halv fyra, utspringet var 16.00. Frida kom ut som första klassen så det gick undan, haha! Efter lite gratulationer till henne begav vi oss till andra sidan torget för att gratta Martin, Love och Mattias.

Efter det var det ju dags för bilkortegen. Efter en lång väntan började bilarna och flaken rulla. Det hann till och med regna två gånger under väntetiden, haha! När det var klart var det Fridas studentfest som gällde. Tog en rundtur i nya huset och spanade in allt det nya, verkligen skit fint :) Sen blev det mat, massa goda saker. Efter presentöppningen blev det  dags för tårta och kaffe, så drog vi vidare till Martins studentfest.
 
Drog ner till stan vid 22-tiden. Träffade Jennie, Love, Erik och TIna :) Tog en stämpel till studenttältet och sen gjorde jag det jag är absolut bäst på - att vara överallt och ingenstans. Hahah! Jag lyckas alltid vara på olika platser :P Hann med både det ena och det andra stället på de timmar kvällen hade kvar.

Tog taxi hem med mamma och pappa vid kvart över två. Sen somnade jag oerhört gott i min säng :)

Får se vad dagen har att bjuda på idag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0