Ensam hemma

Nu är man ensam hemma på riktigt - i flera veckor! Eller ja jag är ju själv under dagen fram till fem/sex, men det är ju alltid något :P Nu känns det lite som att man bor själv igen, trots att det är fem gånger så stort.

Igår var jag hemma hos mormor och rensade i hennes klädkammaren, hittade en hel del roliga klädesplagg som jag bara var tvungen att prova. Trodde mormor skulle få världens skrattattack när jag hade provat allt, haha!

Sen blev det hem och duscha och sen äta, därefter blev det stan och tanka, sen träffade jag M ett litet tag med :)

Idag ska jag slava, nej ska bara vara barnvakt åt mina kusiner, Adam och Johanna. Det kommer att gå utmärkt :) Så ska hoppa in i duschen nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0