Välkommen tillbaka!

Strålande solsken två dagar i rad. Alltså stranden två dagar i rad. Det gäller att passa på som jag sa till en granne :) Imorgon blir det också stranden. Sen skulle det blivit Malmö med Marcus, men det blir på lördag istället.

Igår låg jag och Jennie och jäste på stranden, sen blev det stan en liten runda och därefter drog vi hem till Jennie, lagade mat och väntade på Låjs. Sen kom Låjsis och vi körde till centan och köpte lite presenter till helgen o så köpte hon en massa grejer till hennes katt.

Idag blev det, som sagt, också stranden. Idag smorde jag dock in mig, haha! Har fått fina linjer nu! Sen stack jag direkt hem för att slappa lite, duscha och fräscha till mig, sen var det ju match. Anton gjorde deras enda mål. Så duktigt så :) Stackars Macki som skadade sig :( Han har fått lite tips av mig, så hoppas han lyssnar, haha! Efter matchen fick jag det stora uppdraget att köra Jocke till jobbet och att köra hem Anton, allt pga Mackis skada. Efter en liten runda i stan så lämnade jag Anton utanför och fick en puss, dock inte av Anton utan av Wille - hunden, hahaha! Han är för jävla söt den där lilla saken :P

Nu ska jag krypa ner och försöka sova hela natten utan att bli väckt av pigga människor, haha! Lycka till!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mmartinis

hej. va med och tävla om ett superfint halspand i min blogg :)

2008-07-04 @ 00:20:18
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0