Skrattattacker!

Igår på dagen passade jag mina kusiner och hjälpte min morbror att slänga skräp på tippen. Vid fem ungefär blev det dags för lite duschning och tillfräsching (nytt ord?). Sen åkte jag in till Gullstrandskolan för att titta på pojkarna som spelade match. Hade sällskap att mamma Fridén och storebror Fridén och även Wille :P Matchen gav många skrattattacker så det var väldans så roligt att glo på fotboll, haha!

Efter matchen körde jag vidare till Jennie, där Maja och hon höll på att göra mat. Det blev en massa skitsnack och kattattacker. Jag vet inte vad det var, men Ceasar gillade nog inte mina jeans, eller så gjorde han det eftersom han så illa tvunget skulle klättra i dem... Sen blev det en runda på Statoil där Jennie handlade Cola och Majsan handlade vattenmelon. Och jag skulle nog tro att det blev dagens skrattattack... Hahaha!

Jennie: Kolla om dem har vattenmelon då?
Maja: Mm.
Jag: Tror du verkligen att dem har det Maja?
Maja: Nää!
Maja och Tess: HAHAHAHAHAHAHAHA!
Jennie: Va?
Maja: Dem hade vattenmelon!!!!
Alla: Hahahahaha!

Hahaha! Sen när vi väl kom hem så blev det ännu mer skratt. Kanske inte direkt bloggmaterial men jag och Maja skrattade hysteriskt och jag tror nog att Jennie skattade rätt bra åt oss och inte med oss, hahah!

Nu ska jag fixa lite till på rummet, har varit uppe sen nio och städat, helt oroligt. Jag är nog värd ett par jeans. Ha ha ha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0