På andra sidan Venus

En så jävla underbar dag! Har sovit riktigt gott med, för en gångs skull :) Vaknade av att det ringde vid åtta på mobilen. Anton ville ut och fiska.... Njaa, jag var nog inte så sugen på det då :P

Har mest segat igår, är fortfarande trött i benen efter den 2½ timmes långa promenaden jag gjorde i Landskrona igårkväll. Jävla skit att man inte bor där inne. Det var riktigt, riktigt härligt. Man kunde ju gå i klänning enda till ett. 

Idag har jag mest legat ute på gräsmattan med "På andra sidan Venus" i handen. Det är en sån bok som man bara inte kan lägga ifrån sig. Börja att läsa den igår, läste i en timme och har idag redan läst 200 sidor på tre timmar.
Varför kan inte skolböcker vara så?

Nej nu blir det först lite Maja-prat (får snappa upp allt om helgen bravader) sen mer läsning. Läs den, den är kanonbra!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Andersson

Hej

Jag hittade din blogg när jag Googlade och blev så glad när jag såg att du tyckte om min roman "På andra sidan Venus". Den andra boken i min planerade trilogi heter "Här och nu" och kom ut förra året. Just nu skriver jag på min tredje bok som ska komma ut nästa år.

Hoppas du får en fortsatt bra sommar!

Hälsar

Elisabeth Andersson

Författare till "På andra sidan Venus" och "Här och nu".

2008-08-09 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0