Laserdome

Idag ska det spelas! Brodden, jag, Grahl, Jennie, Love och Theuer ska till Hbg för att spela. Det kommer bli askalas kul!

Igår var det middag hemma hos Jennie. Sjukt trevligt! Trångt och varmt, haha! Fick hemmagjord smörgåstårta. Mums! Sen blev det en massa cider och en massa shot. Trots det höll jag mig på banan, haha! Stack ner till Rådhustorget vid halv tio för att titta på Ola. Mums där med. Så det var jag, Brodden, Grahl, Roger och Anja som stod där och tittade och njöt, eller ja det var kanske bara jag som njöt.

Sen sprang jag bort till Tycho, sen torget igen, träffade mamma o pappa med sällskap, sen bort till Marcus, Christian och Jeppe som också tittade på Ola, ha ha ha! De var lite sura över att han inte sjungit Natalie, men den spelades vill jag lova och pojkarna sjöng, hahah!

Mitt i allt så blev jag av med min plånbok. Kvällen förstördes. Jag var så jävla förbannad och ville bara hemma o sova. Gick först till Kassakroken och beklagade mig för mamma o pappa, sen så ringdes det till banken för att spärra kortet, därefter till Oliver's för att möta Håkan och sen gick vi till Taxi-Macki, haha! När jag väl kommit till Häljarp så låg den där. Plånboken låg på rummet.

"Du e fan yr" kan nog sammanfatta kvällen.

Nu ska jag snabbt ner till huset och sen blir det tillfixning.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahaha ja det var nog bara du som njöt. Vilket leende du låg inne med :'D!

2008-07-13 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0