Ikeamontör?

Igår monterade jag ihop bokhyllor hos mormor. Två stycken Billy-bokhyllor med fyra luckor. Kände mig enormt duktig, hahaha! Jennie ringde mitt i allt och frågade om jag och Billy hade blivit kompisar :P

M ringde vid tjugo i tolv igårkväll och frågade om jag ville komma dit och festa, haha! Njaa, lite bad timing.. Sen ringde han nu vid halv elva och var helt död, lika gott :P Frestade honom med lite pizza och skitsnack som det blir ikväll.

Har också cyklat idag, det blev lite mer än en mil på cykeln i källaren. Ska nog gå ut och gå en runda sen i eftermiddag. Kan ju inte ligga och lata på terassen hela dagen. Eller jo det kan man.

Nu ska jag städa lite.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0