Helg!

Nu är det helg igen, även om hela veckan är en sorts helg för mig så  känns det alltid bättre när man vaknar på lördagen.
 
Igår var jag först på stranden med Jennie och Love, men eftersom hela stranden invaderades av rapsbaggar fick jag panik och körde hem, haha! La mig på terassen istället där var det minsann inga djur alls :) Läste också halva boken "Gravidchock! Reporter erkänner" Riktigt, riktigt bra :) Ska fortsätta läsa den idag eftersom vi struntar i att åka till Malmö. Dumt att slösa en så fin dag till det.

Fest ikväll :) Malin och Julia firar sina 20-årsdagar tillsammans, så det lär väl blir en hel del folk. Ska hämta Elias och Louise i stan först sen bär det ut mot Staffanstorp, eller ja en bra bit utanför, haha!

Ska fixa lite nu, sen ska jag städa klädkammaren i mormors nya lya.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0