Festivalhelg

Var i Helsingborg både igår och i förrgår. Igår så kom Brodden till mig vid åtta, vi drack lite och lyssnade på musik. Jag passade även på att fixa mig under tiden, haha! Sen vid tio över nio åkte vi in till Hbg. Kaos på tåget!

Gick runder där i en timme sen hittade vi en bänk och började dricka upp vår dricka. Efter ett tag kom där tre killar som ville ta Broddens dricka, haha! Meeen jag skrämde iväg dem ;) Visade också upp mina talanger för Brodden, haha! Jag kastade en ciderburk som rullade och hamnade stående tillslut. Så vackert, hahah!

Vid elva begav vi oss ner i stan igen, träffade en massa Landskronamänniskor. Det blev också toabesök lite här o där.

Gick till Knutan vid fem i ett med Johan och Macki. Ett jävla väntande på tåget men vi fick till och med sittplatser när det väl  kom.

Idag har jag bara legat på stranden och solat och badat. Mega härligt! Fått en fin bränna nu, känner mig inte vit längre :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: grahl

du var ju inte vit innan heller :P

2008-07-27 @ 19:34:20
Postat av: Therese

Haha! Nja, men vitare än nu :P

2008-07-27 @ 21:35:42
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/
Postat av: Theuer

kissa "lite här och där"?? HAHA

2008-07-28 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0