Fest!

Jag, Louise och Elias var bjudna på 20-årsfest ute i Alberta (?!) så jag körde dit för att lättast komma därifrån, haha! Jag hämtade syskonen i L-a klockan 18.00. Ungefär 55 minuter senare kom vi till Alberta, hahah! Ni fattar inte hur långt ut på landet vi var. Jag och Louise var överens om att vi aldrig har varit så långt ut på landet någon gång innan. Vi hade en usel vägbeskrivning från Eniro som gjorde att vi fick gissa oss fram lite då och då, haha! Men tillslut kom vi fram :)

Väl framme blev det fördrink och massa snack. Var en jävla massa människor där, trevligt som bara den. Fick god mat med kalkon och pastasallad. Sen blev det liv i lådan, bönderna satte fart och sjöng en massa snapsvisor. Med bönder menar jag då Julias "grannar" - de som bor inom radien 3 km från deras gård. Jag förstod knappt hälften utav vad dem sa. Och då är det fan illa.

Kvällen fortsatte med dans och trots att musiken klabbade stannade vi nån timme till, haha! Vissa gick nämligen redan vid elva för att musiken dog.. Landskronabilen körde först halv ett. Då körde vi raka vägen till Oliver's för att fylla på magsäcken. Sen blev det lite skitsnack i city och efter det träffade jag Anton, Macki, Håkan och några till, körde till Statoil för att de skulle fylla på sina magar, sen körde jag hem Anton och jag stack hem. Så jag somnade väl vid fem och vaknade vid nio. Gissa om jag är trött nu...

Puss!

Carnaval! Yeeeah! Hahah!


Kommentarer
Postat av: Maaaalin

haha galet ballt!! tack för att ni kom! Ni är underbara <3

2008-07-07 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0