Cykelturer

Vid sextiden igårkväll var jag och Brodden ute och cyklade. Det blev en jädra runda, cirka 1,7 mil kom jag fram till. Vi satte också upp ett mål - vattenpaus hemma hos Jennie. Vi visste dock inte om hon var hemma eller inte, så det fick bära eller brista, haha! Men hon var hemma, Bianca och Love med. Så det blev lite vatten och skitsnack, sen cyklade vi hem igen. Fy sören vilken motvind vi hade, haha! När det kom uppförsbackar låg jag några (sådär 10-20) meter före Brodden, haha! Vi rastade en tant på cykelbanan med ;)

Väl hemma kände man sig i alla fall väldigt duktig :P

Vaknade vid halv tio idag, låg i sängen till kvart i hoppade sedan i joggingen och gick ner där nere och tog fram spinningcykeln och cyklade 1,3 mil medan jag tittade på Våra bästa år.

Så på två dagar har jag cyklat 3 mil, det är väl mer än godkänt?

Kommentarer
Postat av: Brodden

Jävla atlet xD

2008-07-22 @ 19:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0