Uppdatering beställd

Jennie har beställt en uppdatering, så ja hon får väl en :P

Det har inte hänt så värst mycket faktiskt. Har träna, varit ute på Stensö och gått. Varit i skolan (en dag), har därför missat två dagar pga kramp i magen. Hemskt, men sant! Har knappt kunnat röra mig utan att det har ont i hela kroppen. Magen har känts som en stor klump.
Större än vanligt, haha!

Har varit nere på stan idag och bytat min kofta på Vila. Det gick lätt som en plätt :) Det gick nämligen sönder när vi var i London, helt utan anledning så sprack sömmen i den ena fickan och ja det vara bara till att byta den.

Ni som känner mig vet att jag hatar rea. Mest för att jag aldrig hittar något jag vill ha och dels för att det bara är skit. Men idag hittade jag en svart klänning för 149,95 kr :) Jag hittade den innan nyår men ville inte ge femhundra kr på en nyårsklänning detta året. Sedan dess har jag gått och sneglat på den och idag var det på rea. Helt överlycklig blev jag! Tjoho! Ibland ska man fantamej ha tur.

Måste faktiskt erkänna att jag gjort ett annat klipp, eftersom jag inte fick den i julklapp får jag väl fixa en sån själv. Jag har nämligen köpt en Deep Waver "locktång" från Toni&Guy.
Jag älskar den! Super enkel att använda och det blir mega snyggt! Ni ska få se bilder sen!
Och ja mamma, min budget klarade det, haha!

image122


Plugg, plugg och åter plugg. Undrar någon vad jag ska göra resten av helgen har de svaret där.. Blir dock lite festligheter med!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Thänk you! Haha, du och dina kläder! Jag köpte en nice väska igår på rean. I LOVE IT! malmö har ju typ75% på allt, haha!

2008-01-26 @ 16:00:44
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0