London

Är hemma i Häljarp nu efter en jävlig dag, haha! Har rest i ungefär tolv timmar. Tog taxi nio från hotellet, sen åt vi frukost på Victoria Station, gick sedan till bussen som tog oss till Gatwick. När vi kom fram var det 2½ timme kvar till flyget. Men sen var det försenat 50 minuter, sen när vi väl kommit på flyget så missade vi vår tid och fick vänta ytterligare 50 minuter. Irriterande!

   
  
Vi har hunnit med en masas grejer, vi har sett Mamma Mia musikalen, varit på Madame Tussaud, sett The Tower of London och kronjuvelerna, sett Big Ben, London Eye och Tower Bridge. Vi åt på lyxrestaurant på pappas födelsedag, sen lyxfrukost har vi också ätit, man kan väl kalla det för just lyxfrukost, haha! Sen har vi också hunnit med lite shopping :) Fick parfym, bodylotion och en cremeparfym av Sarah Jessica Parker - Covet, sen fick jag ett skärp, två kortärmade skjortor och en klänning.

Hade väääldigt blandat väder, i torsdags regnade det, i fredags var det uppehåll mesta delen av dagen men sen regnade det på kvällen och igår hade vi solsken och ca 12 grader. Vill också påpeka att engelskmännen inte vet vad jackor och lite tjockare skor är. De går runt i koftor, skjortor eller kostymer. Sen har de högklackade skor eller ballerina. Där fanns också de som sprang i t-shirt och shorts. Hahaha! Det kallar jag galet!  

    
    
Tack till familjen för en trevlig helg.

Det får vara allt för denna gången, haha!
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Jag vill också bo på sånt lyxhotell :O xD

2008-01-13 @ 23:04:08
Postat av: Grahl

Hoppas du hade det trevligt (:

2008-01-14 @ 17:52:46
Postat av: Frida

De är galna där! de fryser verkligen inte!

2008-01-14 @ 17:54:23
URL: http://goldstrand.blogg.se
Postat av: Jennie

Du och Bechham passar inte ihop. Han är min. Hans färger matchar mina mer.

2008-01-18 @ 15:52:52
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0