Livsmotton

Jag satt och snackade med Brodden igårkväll på msn om livsmotton.

Brodden: Försöka går ju alltid ;D
Therese: Haha ja :D
Therese: Mitt motto xD
Therese: Eller inte riktigt..
Brodden: Hahah Hur lyder ditt motto xD?
Therese: Lev som du lär
Therese: Nä fan jag har inget
Brodden: Hahahaha!
Therese: Dö inte nyfiken typ
Brodden: Oki xD Tror jag fatta det

De vi hade var väl inte direkt toppen, men kul var det. Leffe hade också förslag på hur ett livsmotto kunde se ut. hans eget var "lev ditt eget o fuck alla andra". Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Theuer

"Jag ska leva till 112års ålder. Punkt slut!". Där har du ditt motto

2008-01-23 @ 17:43:26
Postat av: Fredde

Man kan väll ha som motto att inte behöva ha något motto, typ skit samma. Jag gör vad jag vill i varje situation :)

2008-01-25 @ 16:09:18
Postat av: Jennie

Uppdatera din heta blogg!

2008-01-26 @ 13:32:51
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0