Hem ljuva hem

Nu sitter jag här trött o sliten, haha! Vaknade 08.15 av alarmet idag.
Jag trodde jag var någon helt annanstans, som vanligt.

Skadad är jag också, haha! Jävla klantarsle om jag får säga det själv! Skulle packa upp mina köksknivar jag fått i julklapp igårkväll när jag kom hem. Det gick först jätte bra, rev mig bara på förpackningen. Sen så råkar jag skära mig på den stora kniven. AJ!
Så där stod jag med blod i vasken och ingen aning om hur mkt jag skurit mig. Haha! Är fortfarande irriterad på mig själv.. Jag gick med fingret i högläge i till toan och började leta efter plåster, det gick dock inte så bra så tog toapapper för att trycka på såret. Haha! Efter ungefär tio minuter, en kvart så var blödningen stoppad.. Suck!
Som jag sa till Zebastian - man känner sig handikappad.

Nu ska jag ner till stan och leta efter present till min lilla far som fyller 50 på torsdag.

Tjoho!

Ps. Träning ikväll. HURRAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0