Helgen i korthet

Var ute i fredags (igår skulle kanske några säga, men enligt klockan är det söndag idag) med Kågerödarna, Jennie och Mattias och hans lilla gäng. Var på Tycho och Baggens och senare på Tages. Träffade Oscar som jag inte träffat på ett bra tag, sen Sandra och Radde, Olof, Robin och Leffe hade också hittat till Baggens.

Åkte med Pettson hem. I bilen fanns också Alex och Nisse.
Enormt underhållande måste jag säga. Från city ut till Borstahusen, sen därifrån till Häljarp var det tre killar som sjöng ballader, hahaha! Mega kul var det :)

Idag/igår (lördagen i alla fall) var jag ute och körde med mammi. Var på Bauhaus och köpte hänglås till gymskåpet. Träffade Jessica som jobbade i kassan "Hej (lång tystnad) Amen TJA! Hahaha!" Ja, hon kände nog inte riktigt igen mig :P 
Körde vidare till Svenska Hem för att titta på Cult grejer, men utbudet var uselt.
Sen vidare till Maxi.

På kvällen drog jag in till stan där Zebastian och Leffe väntade. Gjema också på ett litet hörn. Kul och träffa pojkarna men resten sög ju. Haha! Roadriders hade bokat ovanvåningen innan så de fanns på plats när vi kom. Så träffade Nogge där med. Skit kul! Träffade Sandro och Kajsa, Louise, Love, Maja och Jennie med. Sen kom Diana, Isabelle och Emma och slog sig ner i sofforna med Leffe, Zebastian och mig.

Fick skjuts hem av lilla mamma, var först ner om i hamnen och droppade av Louise :)

Imorgon (måndag) bär det av till mitt hem igen. Tjoho! Sen kommer jag inte ner förrän i februari. Hahaha! Låter som en hel evighet, haha! Det är ju mitten av januari nu så.. Haha!

Nä, god natt gott folk!

Ps. Leffe kallar mig modenörd, man ska gå sin egen väg och inte vara någon slav. Det var alltså inget positivt enligt honom, men jag tar det som en komplimang. Hahaha! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0