Fredag

Sista helgen i Landskrona nu på ett tag. Skönt på ett vis, men tråkigt på ett annat.
Skönt att komma hem till sängen och de andra vännerna i Kalmar.

Åker upp på måndag, sen ner igen på onsdags. Haha. Inte särkillt lönt, men ska till London på torsdagmorgon och kommer att vara där till på söndag. Sen vet jag inte när jag åker upp igen :)

Nya tag och nya tider, tjohej!

Om ungefär nio månader fyller jag 20. Hahaha!  En rejäl milstolpe i livet ;) Haha! Jag börjar redan få lite ångest för alla 20-års presenter jag ska ha köpt innan min egen födelsedag. Som ni vet är jag sist (förutom lilla Maja).

Nu ska jag kolla läget om kvällen o sen sminka mig.
Pusspuss.

I liked what I've been reading, I liked it a lot.

Kommentarer
Postat av: Maja Munke

Haha din jävel, "lilla maja", hmpf! xD

2008-01-05 @ 11:19:51
URL: http://munke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0