Cult Design

Jag har bara ett ord att säga om dem - underbart!

Deras design är så mycket Therese som det kan bli!
Så nu när deras vårkatalog har kommer känner jag bara en stor vill ha-känsla.

Fastnade för den silvriga dalahästen i Svea serien extra mycket.
Jag älskar dalahästar och jag älskar silver, kan det bli bättre?

Deras boxserie gillar jag också riktigt mycket.
Var på jakt efter boxen "Småpengar" idag, men den verkar inte finnas någonstans?!

Nytt och fint till våren är serien Rosa. Jag hade kunnat ha det på min nya (ännu icke exiterande TV-bänk eller köksbord). Change serien har fått in lotusblommor som var utbyttbara till värmeljusstackarna. Jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det var typ sånna ljusstakar jag köpte till Jönsson. Megatjusiga! :D

2008-01-20 @ 11:02:01
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0