All you need is love

Har fått den låten på huvudet, förstår verkligen inte varför. Känner inte direkt någon kärlek för tillfället, inte till eller för någon eller något alls.. Vet inte vad det är med mig, men känner mig så tom. Vill både vara duktigt och ordentlig samtidigt som jag vill göra något riktigt radikalt. Usch! Hjärnan är tom, tom på tankar. Hjärtat är tomt, tomt på känslor.
Ja, för tillfället känner jag mig jävligt känslolös.

Gjorde min hemtenta idag. Gick nog ganska bra, kändes så i alla fall. Jag skulle göra en krisplan för ett företag. Tjoho, haha! Var rätt så kul, i alla fall emellanåt..


Nu ligger jag här i soffan illamående och mätt som fan och glor på Navy CIS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0