25-års fest

I fredags fyllde Claes 25 år och det skulle firas. Det firades igår med en lite överraskningsfest hos Ulrika. Det var ballonger, muffins och en tårta :) Mega kul! Vi lekte lekar och hade det riktigt skoj. Senare drog vi till Kåren och fortsatte där. Drog i och för sig hem efter nån timme. Haha! Gick raka vägen hem och lagade mat, haha! Pratade med Leffe i telefon i några minuter, sen svek han och jag somnade sedan gott.

Vaknade dock vid fem då jag fick sms. Så då blev det lite smsande i en timme drygt :P Mysigt :) Haha! Somnade direkt när vi avslutat vårt lilla samtalsämne och vaknade vid halv elva med världens huvudvärk. Ajaj!

Idag har jag bara handlat, pluggat, pluggat, pluggat, pratat i telefon,  pluggat, pratat i telefon, pratat i telefon och städat. Hahaha! Vilken händelserik dag ;)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Att du gick "raka vägen hem" har jag mycket svårt att tänka mig XD

2008-01-28 @ 11:20:24
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Tess

Hahaha! Äsch :P

2008-01-28 @ 16:57:38
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0