Vem är du?

I två nätter i rad har jag drömt om samma person. Jag har ingen aning om vem han är, alltså ingen jag träffat förut. man kan väl verkligen kalla honom för min drömprins eftersom han bara finns när jag drömmer.

Han är lång (längre än mig), blåögd och blond och fruktansvärt omtänksam. Han är en blandning mellan dig, dig och dig. Hahaha! En perfekt människa!

Det värsta var nog att alla i hans familj hälsade på mig och ropade på mig, hahaha! Det var ngt i drömmen som han skulle göra så jag fick sitta mitt bland alla släktingarna, haha! Sen vaknade jag.......

Aja, det var väl en bra start på alla hjärtans dag. Haha!
För här sitter jag singel som tusan och idag är nog den enda dagen på länge som jag tycker att det är tråkigt, haha!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är jag med linser i dina drömmar :]

2008-02-14 @ 14:43:15
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0