Vårkänslor

Fåglarna kvittrar, solen lyser och himmeln är blå.

Underbart!

Har precis skrivit klart mitt tal till nästa vecka. Är faktiskt rätt nöjd, haha! Det får gå som det går.

Ska öva hela kvällen, hela morgondagen och hela söndagen, samtidigt som jag ska läsa tre böcker. Hahaha!
Vilket liv jag har ^^ Bara en massa plugg, haha!
Fast okej, det är ju mitt "yrke" nu 2½ år till.

Hoppas på en klipptid till helgen också :)
Eller ja, nästa helg. Kan ju inte hitta en annan frisör än Sofie, haha!  

Nu ska jag se klart Våra bästa år, äta lunch och sedan hoppa in i duschen för att sedan gå ner till stan. 

Puss!  

Kommentarer
Postat av: Frida

synd att du inte har lov nästa vecka;) det är sååå skönt;)

2008-02-15 @ 17:48:42
URL: http://goldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0