Uppdatering

Tänkte skriva en snabb blogg nu i reklamen innan Gynning.

I fredags åkte jag då hem till Skåne. Åt middag och så med familjen, sen drog jag in till Maja på förfest. Supertrevligt! Efter det drog vi ner till stan för att kolla läget på "alla" krogarna, haha! Träffade många roliga människor, träffade bland annat Pasta och "pratade ut". Skönt!

Efter en lång natt med Tages drog jag tillslut hem till Maja. Det blev först lite nyckelletning på gatan, haha!

Två timmars sömn blev det den natten, då den var fylld av prat, en oväckbar Love, telefonsamtal och en liten soffa. Klockan 10.00 på lördagen satt jag hos frisören och klippte av mitt hår. Eller ja, som Sophie själv sa när mamma kom "det var inget drastiskt gjort, men tillräckligt mkt för att bli en stor hög". Hahaha!

Klockan 14.00 satt jag i Glumslövs kyrka för barndop. Det var min barndomskompis Åsas dotter, Maria, som skulle döpas :)

Direkt efter dopet körde vi vidare mot Helsingborg där min morbror och hans fru firade deras födelsedagar. Min morbror blir nämligen 40 i mars så det firades lite extra :)

Jag somnade direkt i bingen när vi kom hem vill jag lova.

Söndagen bjöd på en runda till Nova och sedan blev det en massa One Tree Hill avsnitt med Marcus och sedan en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0