Underbara fredag

Vaknade helt utvilad imorse vid halv nio, haha! Tog allt i min egen takt sen cyklade jag iväg till skolan, hade genomgång av radioreklam. Sen skrev jag ut mitt radiomanus och spelade sedan in min lilla sändning med två låtar och lite prat. Sjukt kul! Hahaha!

Kul var det iaf, jag övade två gånger först sen den tredje gången spelade jag in så gick allt bra tills jag skulle säga "det här låten är mer än bara en låt för mig" istället säger jag "det här låten är mer än bara minne för mig" jag märker fort att jag sagt fel och säger viskandes i sändning "fan jag sa fel, fan vi får ta om det sen" och fortsätter att prata på. Jacob hade kul vill jag lova, hahaha!

Nu sitter jag o filosoferar lite om mitt andra radioprogram.
Försöker komma på lite namn och jinglar, haha!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0