Stormvarning på stan

Fy sören vad det blåser! Knappt så att flaggorna sitter kvar på flaggstängerna!

Såklart var jag tvungen att ta mig ut i detta blåsväder just för att köpa bläckpatroner till skrivare. Vilket i sig är en jäkligt dyr historia.

Satte mig i alla fall på cykeln och cyklade bort till Giraffen köpcentrum för att gå in på Teknikmagasinet.

Cykelturen dit kändes som flera timmar, hur mycket jag än trampade så kom jag ingenstans. Svetten började komma så smått och jag hade sandkorn i ögonen, samtidigt som ögonen rann och kinderna blev blöta av tårar. Fy f-n!

Jag kom tillslut fram och kunde köpa mina patroner, men bara den ena. Den svarta pratronen var nämligen slur hos dem. Så jag satte mig på cykeln och flög ner till Baronen.
   Vinden var denna gången på min sida och som sagt så flög jag ner. Har nog aldrig kommit ner i stan så fort innan. Stack upp till Clas Ohlson och köpte de svarta patronerna. Sen så började det ingen, haha!

Nu sitter jag här hemma och vägrar att gå ut mer idag.
Blev totalt slutkörd! Haha!

Kommentarer
Postat av: Theuer

Det är lite ET över det hela, att flyga på cykel :o

2008-02-17 @ 23:04:21
Postat av: Therese

Hahaha! Ja jag vet, men det var asballt! :D

2008-02-18 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0