Överlycklig

Jag sitter här med ett jätte leende. Och det leendet har jag verkligen förtjänat! Det vill jag lova.

Jag gick in till Örjan för att hämta min omtenta på min omtenta (ja det har inte gått så värst bra på just den tentan, haha) men i alla fall. Innan han ger mig den säger han med ett leende "ja ibland lönar det sig att göra om den". Jag tar emot den och ser ett VG. Hade inte öronen suttit där hade leendet fortsatt.. Hahaha!

Så nu sitter jag här helt överlycklig för mitt VG och börjar faktiskt tycka att vår radiokurs är kul. Detso mer man lär sig så..

Ska spela in mitt eget lilla program imorgon (haha). Det går nog bra.. Ska i alla fall bjuda på lite information om mig själv och två låtar - Mika med Lollipop och Frida med Dunka mig gul & blå. Haha!

Jag har faktiskt en bra anledning till att spela just Dunka mig låten. Man ska ju berätta ngt om sig själv och vad passar bättre än att nämna studenten?!

Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

"Jag har faktiskt en bra anledning till att spela just Dunka mig låten." - Tur du la till det om studenten annars hade det kunnat bli komiskt :D HAHA

2008-02-28 @ 17:38:58
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Theuer

Muhaha. Nej usch. Vill helst glömma dom minutrarna fjönten stod och skrek på scenen, hjälp vad man fick ont i öronen :p

2008-02-28 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0