Helgalet

Fredagen blev helgalen om jag ska säga sanningen. Haha!

Träffade först Maja och Fredrik i Lund. Drog sedan hem, åt, fixade mig och åkte in till stan.
Tänker inte skriva vart jag började, vilket de flesta redan vet.
Tänker inte heller skriva något smaskigt, som många också redan vet.
Kan dock skriva allt mycket tjaffs är upprätt vilket är skönt.
Hade det kul. Tog en taxi hem vid fyra och kröp ner i sängen :)

Var uppe vid nio för att vara redo lite i elva då vi skulle in till stan för att titta på Marcus o dem som skulle spela innebandymatch. Matchen var nog bland den värsta jag varit med om. Falska spelare i motståndarlaget, idiotiska domare och förjävliga tränare! Allt slutade i alla fall med fyra polisbilar och jädra massa tjaffs. Hahaha!

På kvällen kom Jennie och vi tittade på Melodifestivalen. Efter det så tog vi tåget in till Landskrona. Rätt så mycket folk ute faktiskt :) Träffade Josse och hennes vänner på Baggens, sen dök Louise och Malin upp. Underbart!
Drog vidare till Tycho sen och träffade Olle. Träffade Marcus utanför Akro, full och go :)
Utanför Tycho lite senare kom Pontus, världens sötaste Pontus. Haha! Så jävla härlig!

Kanske inte den bästa kvällen, mycket tjaffs och besvikelser, men vissa gjorde den bättre!


Jag trodde du hade förstått att sånt sårar.
Att bara höra av sig betyder mer än vad man tror. Skyll inte på mig när du är boven i dramat.
Blir du förbannad på mig när jag gör mildare saker än dig, har jag mer än rätt att vara besviken på dig i detta läget. Visst kan man snacka, men man får stå för det man säger också.

Kommentarer
Postat av: ullisar

åh! lemarc-citat måste uppmuntras! - är du ett fan eller var det bara just den låten som passade?

tjo!

2008-02-10 @ 15:29:56
URL: http://akirllu.blogg.se
Postat av: Johanna

Underbart med galna fredagar :D
Ha en trevlig kväll!

2008-02-10 @ 15:38:12
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Jennie

(L) det ordnar sig snäckis

2008-02-10 @ 17:12:10
URL: http://adawi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0