Gordons Kitchen Nightmares

Sitter här och är rent ut sagt förbannad! Haha! Dessutom är jag jäkligt äcklad. Tittar på femman där Gondons Kitchen Nightmares går.

Han är i New York på en restaurang som har specialicerat sig på fisk och skaldjur. Köket är fruktansvärt.
Matfett på väggarna  från säkert flera år tillbaka, mögliga ingredienser och stenhårda potatisar. Hur fan kan man servera något sånt?!

Jag vet hur viktigt det är att ha ett välstädat kök när man arbetar inom restuarangbranschen. Jag vet hur mycket Anton städade köket när vi jobbade tillsammans. Både innan, under tiden och efter arbetstid så städade han upp. Det är så himla viktigt!

Usch och tvi för sådana kök och sådana köksmästare. Om Gordon Ramsay hade sagt till mig att jag inte kunde laga mat då hade jag fantamej inte sagt emot - den killen vet vad han snackar om.

Go, go, go Ramsay!

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0