Dagen efter helgen

Det har varit en fullspäckad helg vill jag lova.

I fredags var jag ju hos Sofia och tittade på en massa House-avsnitt.

I lördags kom mamma o pappa runt elva. Pappa började måla och jag o mamma  skrev en handlalista till IKEA-rundan och plockade undan i lägenheten. När pappa målat två gånger
åkte vi ut till IKEA och plockade på oss en massa grejer. Vi hann till och med lunch där :)

Sen blev det mer fixande i lägenheten. Pappa skruvade ihop köksbordet och stolarna,
den nya hyllan och badrumsskåpet :)

Igår så åt vi först frukost vid det nya köksbordet sen började tillfixningen. Då märkte vi helt plötsligt att vi, eller jag, behövde lite lampor, haha! Så det bar av till IKEA igen :)

Efter det åkte vi till NetOnNet och köpte mig en TV, hihi!

Nu är allting klart och det kändes underbart att gå och
lägga sig igårkväll och underbart att gå upp idag :)

 
 

Kommentarer
Postat av: MALIN THA KING

haha.. naw va mysig lägenhet du har gumman... får titta upp där en dag:)

2008-02-06 @ 14:16:59
URL: http://molletolle.blogg.se
Postat av: Therese

Tack hjärtat :) ja det får du verkligen göra :D

2008-02-06 @ 16:46:46
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0