Agumentation

Vill först säga - grattis Frida till körkortet!

Hade argumentation idag i skolan, jag och Ella argumenterade om abort. Jag var emot. Jävligt svårt att vara emot något som man egentligen är för. Trots det fick jag ändå fem röster för mina argument, haha! Tack till er :P

Som Marcus sa om det "fan va tråkigt, argumentera om abort!" haha ungefär så ja..
 

Åker till Skåne imorgon och gör Landskrona osäkert under helgen, ha ha ha!


"Killar är som lägenheter.. Hittar man en så har den varken balkong eller öppen spis"
Det stämmer så jävla bra! Där är alltid något fel eller knasigt med en kille som man träffar..
Antingen har de fel i hjärnan och tänker bara på sig själv, eller så vet de inte var känslor är.

Navy CIS på tv nu, tjohej.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ohyes!

2008-02-08 @ 09:01:19
URL: http://adawi.blogg.se
Postat av: Frida

Tack:D , tror att det är jag:)

2008-02-10 @ 12:02:38
URL: http://goldstrand.blogg.se
Postat av: Tess

Ja det är du :) Haha!

2008-02-10 @ 15:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0