Utmanad

Louise utmanade mig på sin blogg så ja jag får vara snäll och gölra det, haha!

Regler:

Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

Cityakuten
Grey's Anatomy
Vänner
Desperate Housewifes
Sex and the City
Top Model
CSI
Days of our lives

8 saker jag gjorde igår:

Åkte tåg
Var på biblioteket
Bokade klipp- och slingtid
Var i skolan
Hade Skype-föreläsning
Var på gymmet med Maja
Fixade naglarna
Tittade på Grey's

8 saker jag ser fram emot:

En egen lägenhet
Att bli nått år äldre
Framtiden
Julen
Att tjäna pengar
Bli klar med utbildningen
Börja läsa i Hbg
Att någon gång skaffa hund

8 favoritrestauranger:

Pizzeria Italia
Tycho Brahe
Akropolis
Björkvägen 8 (haha)
Graffiti Café
Rhodos
Restaurang Papi
Danny's Corner

8 saker på min önskelista:

Jobb - tim eller extra
Lägenhet - en tvåa med klädkammare
Hund - en liten Ebba-hund
Bil - en champangefärgad Golf
Kläder - främst jeans
Pälsjacka - fusk eller äkta
Längre hår - 15 cm längre än nu
Väska - en svart Chanel


Jag utmanar ingen tror jag, haha! Jo, Brodden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0