Lite smått om 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte på charter med vänner, flyttade hem (!) sen säkert andra smågrejer

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nyårslöften är inget för mig..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tur är väl det egentligen, haha!

4. Vilka länder besökte du?
Storbritannien, Danmark och Bulgarien

5. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Tror att vissa trodde att jag skulle skriva en pojkvän, men jag tänker mer på ett jobb. Är mer i behov av det än något (eller någon) annat just nu, haha!

6. Vad var din största framgång 2008?
Det måste nog vara körkortet och skolan i Kalmar. Skolan där lärde mig trots allt ett och annat, bla. om mig själv.

7. Vad spenderade du mest pengar på?
Svårt, det står mellan resor och kläder..

8. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och minglat, haha! Nej, men kanske dragit ut och hittat på mer saker, utforska andra uteställen än bara Landskronas, det hade varit en hit.

9. Vad önskar du att du gjort mindre?
Supit så att man fått minnesluckor kanske? Nej skämt o sido, ångrar inte direkt något, eller jo kanske att jag bryr mig för mycket om vad folk säger och tycker..

10. Hur många one night stands?

Vadå för något sa du?

11. Favoritprogram på TV?

Oj, jag har mina favoriter: Cityakuten, DH, Grey's Anatomy, Gossip Girl och One tre hill :) Tvnörden nr uno.

12. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Jag hatar inte, tar upp för mycket tid och ork. Trams!

13. Hur tillbringar du nyår?
Jag och några vänner ska laga middag och bara umgås :)

14. De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart Lovisa och Karin, de är super!

15. Något du önskade dig och fick?
En nystart :)

16. Något du önskade dig men inte fick?
Kan kort o gott svara - ja

17. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Troligtvis ja, men så kan man ju inte heller tänka

18. Finns det någonting du ångrar med 2008?

Minnesluckorna kanske, men samtidigt har de gjort många skrattattacker. Sen att jag inte käftat emot när det har behövts, haha! Får tuffa till mig år 2009.


19. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?

Andra halvan, nystart nere i Lund, nya vänner och 20-årsdag

20. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Det blir nog som 2008 trots att man hoppas på något roligare och mer spännande, så håll tummarna. Jag ska i alla fall leva livet ;)


Kommentarer
Postat av: Brodden

Tvnörd nummer ett är du absolut!

Jag tror till och med att du kan i princip alla reklamer på kanal 5, tv4 och tv3 :O!? hahaha

2008-12-27 @ 23:58:00
Postat av: Tess

Hahaha, jag är nog beredd att hålla med.... Men stolt är jag! hahaha

2008-12-27 @ 23:59:59
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/
Postat av: Brodden

Det borde du vara ;) Vem vet det kanske kommer ngt tävlingsprogram i framtiden där man tävlar i vem som kan flest reklam-melodier osv. Du vinner självklart massor utav miljoner och jag får hälften :D

2008-12-28 @ 00:45:19
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-28 @ 00:46:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0