Skulle, kan, har och vem

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej för tusan.
Skulle du vilja väga mer?
Erhm, mindre tack!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Arg vet jag väl inte, troligtvis ledsen
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Beror väl på vilken kändis..
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Njä, inte just nu kanske

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

Nej igen

Kan du kolla i kors med ögonen?

Haha, tror jag inte

Kan dina föräldrar lita på dig?

Jag är deras ängel, så ja

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Oj, det hade varit en stoooor utmaning

Kan du vara på fest utan att dricka?

Absolut

Kan dina vänner lita på dig?

Ja, självklart!

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Aldrig.

Kan du suga?

Jo det kan jag väl, hm

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Det kan jag väl, om jag måste

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Haha, en vitlögn eller två har jag väl dragit

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Jadå, they love me

Har du ett syskon?

Ja en underbar lillebror

Har du varit full den här månaden?

Ja för det har jag

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja det har jag haft

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Det tror jag de har, haha

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Frågor is the shit

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Ja för fem minutas sen

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Kanske inte exakt fyra år äldre men som är äldre än fyra år

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nix

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nej igen

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Funderat har man väl, men det innebär inte att jag vill

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ha ha ha. Ja..

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Jag är en ärig person så nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har många såna, det är ger mer fördelar, haha!

Vem älskar du?

Fler än vad jag vågar erkänna kan jag väl säga

Vem hade du senast sex med?

Jag minns inte, nej skoja men det är privat.

Vem vill du bli full med?

Maja, haha!

Vem är den bästa artisten?
Oj, jag vet inte

Vem pratade du senast i telefon med?

Med Majsan

Vem har du en liten crush i?

Jag har nog en mini crush i Björn Gustafsson, haha!

Vem är snyggast i världen?

Oj, jag gillar Murray rätt så mycket...

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min bror har förtjänat sig en miljon

Vem är snällast i världen?

Bamse?

Vem är din bästa kompis?

Ja, samma svar som innan

Vem vill du prata med?

Björn Gustafsson

Vem sov du med senast?

J

Vem såg du full senast?

Kajsa tror jag

Vem vet allt om dig?

Det är nog bara jag själv som vet allt

Vem kysste du senast?

Det var J

Vem kramade du senast?

J igen

Vem kan berätta allt för dig?

De som litar på mig

Vem kan du berätta allt för?

De jag själv litar på
Vem hatar du?
Ödslar inte tid o ork på sånt


Kommentarer
Postat av: Brodden

Jo kom igen, vi tar oss några järn nu :D!

2008-12-27 @ 23:59:29
Postat av: Brodden

Jag vet en kändis du hade velat ha sex med. Ola Svensson hade du velat köra hårt och svettigt med ;) hahaha

2008-12-28 @ 00:00:38
Postat av: Brodden

Hahahaha! Vafan du får berätta hela historien med sexpåkommandet ju ;D! Tycker att alla förtjänar sig ett gott skratt :'D

2008-12-28 @ 00:01:58
Postat av: Tess

hahahhaa, ja du tycker det, det håller jag väl inte riiiiiiktigt med om ;P

2008-12-28 @ 00:04:03
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

"Har du pussat någon som är fyra år äldre?



Kanske inte exakt fyra år äldre men som är äldre än fyra år" - MEN SOM ÄR ÄLDRE ÄN FYRA ÅR!



Hahaha Tess det är väll förväl att du inte är pedofil och ger dig på folk som är 4 år och yngre iaf ;) Eller det vet vi ifs inte, men här berättar du iaf att du ÄVEN har pussat dom som är äldre än 4 år HAHAHA!

2008-12-28 @ 00:43:09
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahaha! inte så jag meeeenade ju :P Jag menade att jag pussat ngn som är äldre än just fyra år, hahah!

2008-12-28 @ 11:01:25
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0