Malmö

Dagen fick en konstig början då jag råkade stänga av alarmet på mobilen och sov två timmar extra, haha! Sen när jag var klar åkte jag in till stan och lämnade en bok på bibblan och sedan vidare till stationen för att åka med 11.20 tåget  till Malmö med Majsan. Hoppade dock av i Lund och väntade på Maja, för hon hade också försovit sig, haha! Så kan det gå och vi tog tåget tio över tolv från Lund istället :)
 
När vi kom till Malmö så började vi inne på Zara, där blev det en beige/metallic/glansig jacka för mig :) Den hade kostat 995 och nu kostade den 299 :D Toppen! Sen gick vi vidare och då blev det inte så mycket handlat. Kikade på en massa skor men hittade inte direkt några. Ville hitta en nyårsklänning med, men det fanns knappt några klänningar alls!!! Får rensa garderoben tror jag..

Sen köpte jag bara lite bra o ha saker, bla. nagelbandsolja, ett par svarta tights o dessa jävla tights färgade av sig som fan på mina fingrar och nygjorda naglar. Såg förjävligt ut! Sprang in fort som tusan på Lindex och köpte våtservetter och började att torka av händerna. Fy va äckligt! Så vi ska nog tvätta dem nååågra gånger innan de tas på, haha!

Ja, Malmö bjöd på en blandad kompott idag, man blev minst sagt överraskad över vad man fick se för massa saker :)

Nu ska jag in på H&Ms hemsida, för vårkläderna har kommit, tjooooho!


Kommentarer
Postat av: Brodden

Vilket jävla kap:O! Och du som inte brukar handla på rea ;D Var där mkt folk ute på rean fortfarande eller ?

2008-12-29 @ 22:42:45
Postat av: Tess

Haha jag vet, blev helt chockad själv :P Men den var skitfin o perfekt till våren :D Om där var, skit mycket fick trängas sen vba det värsta demonstrationen på GA torget, fatta att man blev överraskad när man kom ut från McDonalds, hahah!

2008-12-29 @ 22:48:17
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0