Ljuva drömmar

På sista tiden har jag drömt saker som jag har kommit ihåg när jag vaknat. I natt var det dags igen.

Det var en underbar dröm faktiskt, haha! Jag hade fått med alla mina vänner på att starta ett teamåkningslag, ja på is. Alla var med, tom Linus, haha! Jag agerade såklart tränare :P Så där körde ni runt på isen medan jag skällde och tillrättadevisade er när ni gjorde fel, hahaha! Jag visade er olika grenar som ni skulle göra.

Där var speciellt en som jag kommer ihåg. Man åker som en stor virvel på isen (översta bilden till höger), där ena halvan av teamet åker framlänges och andra åker baklänges. Jag skällde rätt regält för att ni inte höll hårt i varandra, höll inte upp armarna, inte var på en rak linje och tryckte inte fram bröstet, hahah!



Hahaha, ja jag vaknade med ett stort leende i alla fall ;D

Kommentarer
Postat av: Brodden

hahahaha jisses xD

2008-12-03 @ 11:02:22
Postat av: grahl

hahaha, vilken syn det måste varit :D

2008-12-03 @ 11:17:04
Postat av: Kissdockan

Hahahahahaha om jag var med på isen så kan jag tänka mig att det inte var lätt att få saker att gå rätt till :D Skridskor är nog inte riktigt min grej (A)

2008-12-03 @ 13:11:33
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Tess

Hahahaha! Det bästa var ju att alla var ju duktiga på att åka :P Även om jag fick skrika ibland ;)

2008-12-04 @ 18:56:57
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0