Klädpanik

Åkte till Center Syd igår för att försöka hitta en ny klänning. Hade sett en underbar klänning på Vilas hemsida men när man kom till butiken kändes det som om man var utomlands. Ni vet de där marknaderna där alla skitkläder säljs riktigt billigt. Så kändes det. Där var bara SKIT! Usch nej, fy va besviken jag blev!

Igårkväll tömde jag därför garderoben på alla svarta klänningar, jag letade och provade. Det tog ett tag, men tillslut hittade jag en som passade mina förväntningar, så ikväll kommer det bli nice. Det kommer se ut som om det är en ny klänning med de andra sakerna jag har till :) Toooppen!

Jag hoppas på en toppenbra kväll! Idag ska det firas!

Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0