Julledigt

Kändes så himla konstigt att säga hejdå idag och samtidigt säga "vi ses nästa år" känns som om det är sjukt länge tills dess, men det är bara nån vecka.

Började åtta och gick till tolv idag, alltså dubbla föreläsningar. Vi lärde oss också ett nytt ord idag - töntifierat. Förra veckan lärde vi oss krånglifierat, hahaha! Skrattade så mycket att man knappt fick luft :P

Efter skolan stack jag hem, fixade mat och lade mig ner för att vila ett tag, men jag somnade och såg i 2½ timme, haha! Vaknade först när mamma kom hem, aja det var skönt i alla fall.

Resten av kvällen har bestått utav dukning, julpyntning och pyssel. Har suttit och pysslat i mer än en timme och vad jag har gjort kommer ni att få se på lördag ;P Ni som kommer hit vill säga, haha!

Nu ska jag titta på tv, för det har jag inte gjort på fleeera dagar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0