Julen är över

Så nu var julafton över. Blev massa mat, tomtebesök, julklappar och massa mys. Tomten kom hit vid kvart över fyra, lämnade en massa klappar till Johanna och Adamoch de enda i rummet som var utan julklappar var jag och Marcus. Så Johanna frågade om vi inte varit snälla i år, hahah! Men jodå, lång om länge så fick vi också julklappar, haha!

Fick presentkort på Väla, skinnhandskar, tacotallrikar, iPodhörlurar, bestickset, Sex and the City filmen, en kofta och en klänning. Sen fick jag massa annat smått och gott, tack så mycket! 

Idag kommer farmor och mormor hit på lite julmat, som om det inte var nog igår.. Haha! Ska nog bara ta det lite lugnt, ut och gå och lyssna på musik, sen ska jag försöka plugga lite.

Puss och god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Kissdockan

jag VET att the sims 2 är bäst, men det fanns ju faktiskt inte just nu! hmpf..ska köpa det sen, i wii-version så kan man säkert vifta lite med handen o få dem att dansa lr ngt ;) hahaha

2008-12-25 @ 17:53:26
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0