Jag är ett filmgeni

Har tittat på film med Brodden och Grahl ikväll, det blev Taking lives med Angelina Jolie, Ethan Hawke och Kiefer Sutherland. Skitbra fakitskt. Men ja jag måste lära mig att hålla tyst, hahah! För Grahls skull gör det inte så mycket eftersom han redan sett filmerna vi ser, men ja stackars Brodden...

Jag trodde stenhårt på att det skulle bli en sexscen i filmen just för att Jolie var med, men Brodden motsatte sig deta och ville att vi skulle slå vad.... Dumt gjort av honom. Hahaha! Jag hade rätt, det blev hett, haha!

Sen lite senare i filmen sa jag något annat som inte uppskattades av Brodden, då han svarade "har du rätt så dödar jag dig..." Ooooops! Jag hade rätt igen, hahahah! Så jag ska få en femma av Brodden och bli dödad, vilken osis.

Förlåt mig, men som Grahl sa "du börjar bli rätt duktig på detta" ;D

Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahaha vi får komma på ngt straff till dig, varje gång du säger ngt som visar sig vara rätt, så du lär dig att du måste vara tyst med respekt för alla parter! hahaha ;D

2008-12-22 @ 23:51:46
Postat av: Tess

Hahaha jag vet, jag kan skriva ner det på ett papper istället. Så ser vi efteråt vad jag hade rätt om :D

2008-12-23 @ 12:20:36
URL: http://theresegoldstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0