FjOrTiZzZ!

Hahaha, fy fan vad jag skrattade åt mig o Maja igår och jag skrattade ännu mer åt hennes miss med att skicka ett sms som skulle till Fredrik men som hamnade hos mig.

Så under kvällen hette det Majaf jortis och Tessf jortis. Hahah!

Hade faktiskt en rolig kväll igår, Maja följde med hem direkt efter skolan och så stack vi in till Jennie och lämnade av sovsaker. Sen hem och duschade och lagade mat och drack lite, vid nio tog vi bussen in till Landskrona och vi fortsatte att dricka... Vid halv elva ungefär hoppade vi på bussen och drog till Hbg. Bort till Pölsemannen och sen till Tempel. Och fy fan för den kön. Vakterna/poliserna var bland de mest otrevliga människorna jag träffat! Fy! Vi gav upp efter ett litet tag och gick bort mot Bakom. Ett skit trevligt ställe, hade nog varit ännu mer trevligt om man varit mer på g och lite mer på lyset, haha!

Vi stack ifrån Helsingborg redan vid ett och när vi kom till Landskrona fick vi skjuts av Brodden först till Jennie och sen hem till Häljarp där Maja och jag somnade rätt så direkt. Skönt att sova i sin egen säng :)

Där fick ni lite om min lussevaka. Så nu ska jag göra ngt nyttigt, kanske plocka undan eller något. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0