Död åt tentan!

Fy fan fy fan fy fan fy fan! Det var svårt som ini bomben, satt som ett frågetecken mer än hälften av tiden. Jag hörde dock Katarinas röst i huvudet när hon i fredes sa "skriv allt du kommer på, skit eller inte, bara skriv" så jag skrev, ja gud vad jag skrev mycket skit. Det blev ca tio sidor - fyllda med skit, haha!

Nej håll tummarna för att det gick bra. Det behövs 9 tunga poäng för ett G.

Får se om det blir tentafestande ikväll, är både sugen och osugen. Är sugen på att dränka mina tentasorger och osugen för at tjag är sjukt trött, haha! Men vafan, man kanske ska ta nån sorgeöl ändå? Kanske ska spara på krafterna och riktigt sorgesupa imorgon istället? Vi får se.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Jag håller alla mina 5 tummar :D!

Du kan sorgesupa idag OCH imon ;D

2008-12-11 @ 17:39:22
Postat av: Katarina

Haha du e för söt , d gick säkert toppen ska du se ;) jag skriver alltid en massa skit o änsålänge har d funkat :)

2008-12-13 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0