Dan före dan före doppare dan

Snart är det julafton, i övermorgon för att vara exakt.

Helgen har varit fullspäckad, var ju på 20-årsfest i fredags hemma hos Malin. Blev en hård kväll, kände mig helt förstörd hela lördagen, hahah! I wonder why.

Fixade och donade under lördagseftermiddagen sen vid fem så kom Malin J hit för att hjälpa till :) Och vid halv sju kom de andra och en julmiddag dukades fram. Var trevligt tycker jag, var kanske inte i allt för bra form men vafan :P Vid halv elva drog de flesta, sen stannade Grahl, Brodden och Linus kvar så satt vi och kollade på massa Youtube-klipp, skit kul :D

Igår blev det lite städning, sen drog jag in till stan och glodde film, det blev The Dark Night, sjuuuukt bra! Sen imorse väcktes man av småkusinerna och åt frukost med dem. Efter det mös jag ner mig i sängen med Adam :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0