Vilken helg!

Fredagen började med Helsingör, sen blev det hem, sova lite sen var det dags för fest. Stack in till Kajsa, Drack vin och snackade skit :) Hur trevligt som helst, sen kom Sandro hem och sen Anton med. Vid elva drog vi ner i stan och när det stängde var det Tages. En kanon kväll! Mycket dans, mycket skratt och mycket underbart! Efter Tages blev det hem till Lotta för att sova. Fick värsta frukosten sen när vi alla hade vaknat, man tackar :P

Stack till ÖB med Brodden sen när han hämtat mig :) Sen stack jag hem o solade. VId sex var jag inne hos Hanna, haha! Det var texmexskiva och 20-årsfest i ett :) 13 tjejer kan ju inte vara annat än trevligt och högljutt, haha! Vid tjugo i tolv drog vi ner till stan. Träffade nästan hela Drömelvan där, haha!

Idag drog jag, Brodden och Grahl till IKEA. Efter en rundtur där så åkte vi hem till Brodden och skruvade ner hans bokhylla. Jag stack hem och åt och kom sen dit igen och började måla - grå färg blev det. Så nu är mer än halva rummet målat :) Kommer bli klart nästa vecka om jag får bestämma, haha!

Nej nu ska jag försöka få bort nervositeten och gå o lägga mig.
Börjar skolan imorgon kl 8, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Brodden

Igår var den gråblå xD men NU är den grå =D

2008-09-01 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0