Uppdatering

Kanske dags för en uppdatering? Här kommer lite från veckan.

I lördes var jag helt slut, så för att orka festa på kvällen sov jag ett litet tag på dagen. Sen drog jag in till Ingrid (Majas mamma) där Maja och Fredrik befann sig. Jag kom dit mitt i maten så jag satte mig och höll dem sällskap. Fick supergod jordgubbslikör och tårta. Efter det tog vi bussen till Jennies place. Då drog förfesten igång på riktigt, haha! Alla var så himla snåla och straffade mig med klunkar..

Efter en stund drog vi ner till hamnfesten i Borstahusen. SKit kul var där! Dansade och drack, haha! Träffade inte så många man kände, men det var sjukt kul trots allt. Hamnade till slut hemma hos Ingrid igen för att sova på soffan.

Söndagen blev lugn, det vill jag lova, haha! Tittade på North Country på trean klockan nio. Fy fan vilken film, längesen jag blev så arg, frusterad och ledsen utav en film. Den var skit bra!

På måndagsmorgonen befann jag mig i en bil på väg till Ullared och Ge-Kås. Så tidigt som jag var uppe den morgonen har jag inte varit uppe på hela sommaren. Jag gick och lade mig kvart i sex i lördes, men i måndes stod jag i duschen då, haha! Jag, Jennie, Maja och Malin hade hyrt en bil på Statoil för att köra uppåt landet. Malin började att köra, sen vid Ängelholm tog jag över och körde sedan resten av resan :)

Herregud va stort Ge-Kås är! Köpte inte alls mycket kläder, bara ett par leggings, ett par shorts och en kavaj.Sen blev det ju desto mer med småprylarna, köpte massa till håret och till naglarna :) Hela dagen var skit rolig trots stormen och regnet :) Tack <3

Igårkväll bar det av till Landskrona för att glo på fotboll, tur att regnet höll sig borta :P Efter det stack jag hem till farmor och pratade lite :)

Nu pallar jag inte mer, haha!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0