Sömn?

Vad är sömn för något? Jo, det är sånt som jag inte fått så mycket av i natt.

Åkte in till stan igår för att träffa A. Mitt  i kakbakningen kom jag dit, haha! Sen blev det en runda ner på Akropolis och Speaker's, därefter blev det hemfärd. Eller ja inte riktigt, det blev en massa pokersnack, troligtvis i hopp om att lära mig att spela, haha! Men det gick ju sådär.

Fick vara chaffis och lite så, så var inte här hemma förrän vid kvart i sex. Sen när jag skulle äta frukost frågade pappa mig "har du börjat att dela ut tidningen?". Han är bara för rolig :P

Nu blir det nog mest lugn, ska försöka sova en liten stund till sen. Annars orkar jag nog inte att vara vaken resten av dagen :P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0