Nyckeln till frihet

Grahl och Brodden var precis här för att titta på film. Jag fick den stora äran att välja film, så jag valde Nyckeln till frihet, med Tim Robbins och Morgan Freeman. Valde den mest för att det stod "7 Oscarsnomineringar" på framsidan, haha! Men tur var det, för fy fan va bra den var. Är fortfarande helt chockad över det, haha! De flesta filmer brukar jag kunna förutse och kunna säga exakt vad som ska hända, men det gick verkligen inte med denna. Eller jo, smådetaljer som var uppenbara.

Helt klart fem stjärnor av fem möjliga.

Kommentarer
Postat av: Brodden

Hahaha ursäkta? vadå uppenbara xD? inget var uppenbart för mig som vanligt :'D!

Men ja den var bra :)

2008-08-24 @ 23:24:13
Postat av: grahl

den ligger 1:a någonsin på imdb:s top 250 just nu ;)

2008-08-25 @ 17:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0